69 saker om sex

Det programmet går på tv nu och nyss stod två killar med handen på varandras bröst för att sedan säga positiva saker till varandra om dennes utseende! Jag skrattar så jag dör när jag ser dem! Men nu vissa de kund de rakade hans pubis hår och sen gjorde de en konstmålning från skrevet och uppåt. Skulle lugnt kunna låta någon måla på hela sidan som en liten "extra" grej som kryddning liksom ;) mycket som är med i detta program får en att skratta så tycker de är ett väldigt bra program. Nu sover alla mina pojkar och jag är inte speciellt trött än. Men ska snart ta och släcka då jag har jonathan i morgon med. Hade planer på att låta honom gå till skolan i morgon då han klättrar på väggarna. Men det står att man ska va hemma två dagar efter påbörjad kur så på torsdag får han gå till skolan igen. Jag går inte upp förens 9 så blir sovmorgon i morgon med vilket är skönt. Se hur många filmer vi hinner med i morgon idag blev de tre stycken och massa mys i soffan <3
Älsklingen var och köpte hostmedicin förut så hoppas och ber om att jag slipper en till hostig natt. Nej nu stänger vi ner här. Sov gott mina läsare eller god morgon för er som läser då!
Fortfarande trevligt att se att jag har ca 30 besökare innan kl 10,00 varje morgonen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback