allergisk ;)

Ja de är jag verkligen mot sjukdomar. Förkylningar kräksjuka,rödahund m,m och sen har jag förkylningsastma vilket jag haft sen jag var liten vilket innebär att jag är extra känslig för förkylningar. Det sätter sig på mina luft vägar och jag får svårt att andas. Så jag avskyr förkylningstiden!! 
Kollade i halsen förut och tycker att en av mina halsmandlar är förstorad så måste ta mig till vc men lite svårt när jag har Jonathan hemma. Men vi får se om min kära man vill erkänna att han också är sjuk troligtvis inte :/ han ska alltid jobba in i det sista. 
Kollade kameran och såg att de tagits massa med kort men har inte lagt in dem på datorn så här kommer några. De ifrån skogen togs av Marie Enqvist 
 
 
försökte få kort på katten Algott och tyson men de gick inget vidare då tyson bara ville ha godiset... Men han skötte sig kanon med katten. Hade knappt något intresse alls för den förutom de kort jag fick när han nosa på katten. Älskar denna bild under här! Gosedjuret är lika stor som tyson gulligt värre <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback