Äventyr

I morse eller natt? Vid 4 så vakna jag av en väldig smäll. Tog mig inte lång stund innan jag förstod vad de var. Det var noahs tavla och två ljuslycktor som åkt i backen. Och inte konstigt var de när jag tagit min kudde och lagt där när jag sov!! Tog en stund innan jag kunde somna om efter den smällen.
Idag har jag en dålig dag med kroppen.. Ont mer eller mindre i hela kroppen. Men idag ska jag till en vän som jag känt i 18 år. Hon kommer och hämtar mig o Tyson runt lunch. Vi ska ut i skogen och gå och så ska jag få se när hon spårar med sina hundar blod spår!
Efter att Johan jobbat klart så åker han direkt till Helen och hämtar oss och så åker vi till min bror. Så idag blir de full fart och får se hur jag hänger med.
Dags för mys med bebis och kaffe till nyheterna. Trevlig fredag alla!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback