Barnkalas

Idag var de ju planerat barn kalas i bowlinghallen city bowl. Inbjudningarna kom in sent men 6 av 10 barn kom! Vilket var kanon, och så duktiga barn kan vara på att bowla helt galet. Och de var ingen som gav upp utan de stod vid skärmen räkna ut vem som hade vilka poäng och vems tur de var. Hamburgarna och pommesen gick ner fort med sen. Tårtan var den största missen...Johan hade köpt kiwi vilket ingen unge tyckte om haha men de sa innan tårtan kom ut att de inte orka någon heller. Jätte lyckat som sagt och en lycklig kille finns de här hemma. Bemo och Tyson fick vara hos svärmor medans de var kalas. Bemo hade målat en jätte fin teckning till Johan i farsdags present och Jonathan gjorde de redan igår<3. Tyson var ÖVER LYCKLIG när vi kom... Min lilla bebis<3
Tror jag har fått feber med nu! men drar på att ta tempen så jag håller humöret på topp =) vore ju skönt om man blev sjuk för en gångs skull när man inte har massa möten och grejer att göra. Har en sak i morgon vilket är veterinären med Tyson då han ska ha 12 veckors sprutan. Idag. Firar jag och älsklingen 1 års förlovning och den 4 december firar vi 3 år tillsammans. Åren springer iväg men som jag skrev förut (på ett annat ställe) tur man gör de spenderas på bästa sätt så man har massa bra minnen! Nu ska de nattas barn och sen ska jag natta mig själv! En bild på jonathans tupp kam och en på hans pappa inget lika va?
Trevlig kväll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback