Besök på ny klinik

Var lite nervös över mötet men så fort jag hitta vart jag skulle så släppte allt. Läkaren var jätte trevlig och jag kände mig i goda händer. Men självklart var de något som bara var tvunget att inte stämma. Jo deras rehab schema. Jag tappa verkligen hakan. Jo ni förstår deras schema var 07,00-16,00!!! Whaaat!
Så de menar att jag klarar av att rehab 8 Tim om dagen... Om jag ska sätta mig på rehab i 8 timmar om dagen så skulle jag heller ha ett jobb! Frustration är enbart förnamnet av vad jag kände i de ögonblicket. Men blir ett samtal med min läkare igen för att se vad som ska ske denna gång för uppenbarligen passa inte detta stället heller! Synd för läkaren var trevlig!!

Tyson sover som en stock!! Var jobbigt på saab! Kortet är taget första dagen han var hos oss!!



Förstår din frustration, men samtidigt är det givet att de både vill (och har tryck på sig från annat håll) att en så pass ung människa som du som även har lite jävlar anamma ska kunna ta sig ut på arbetsmarknaden och få möjlighet till ett såpass "friskt" liv som möjligt. Ge det en chans! Klart du kommer att vara förstörd i början o om det inte funkar så får man ju helt enkelt ordna något annat åt dig. Stor kram! Gabbi

2012-11-23 | 21:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback