Bristning ingen bristning!

Har fått kommentarer angående mina bristningar att de är stora m,m de som kommentera hade svårt att ta att jag inte tycker bristningar är fina. Och trots detta la jag upp en bild och belyste mina bristningar att jag också har dem men de syns inte om jag inte gör dem synliga därför visar jag två kort nedan med mina bristningar belysta och normalt så ni ska förstå skillnaden. De syns inte om jag inte belyser dem. Det är inte relevant om man fött barn/fått dem när kroppen växte i tonåren(vilket jag fick) eller varit tjock. Jag tycker inte de är speciellt snyggt på vem som när som och de är min åsikt. Är någon nöjd med sig själv som har bristningar så är väl de kanon! Men jag tycker inte de är snyggt punkt slut.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback