Energi

Energin besökte mig idag. Hann göra massa saker som jag har hamnat efter med. Och vad är bättre än rent och fint hemma...avskyr saker överallt. Lite damm i hörnen gör inget men dessa prylar som läggs överallt kan driva mig till vansinne. Och tyson underlättar ju inte den biten med att springa runt med sina leksaker överallt. Jag lägger tillbaka dem och han hämtar dem. Se om mitt nya system funkar bättre med honom. Tog en promenad med i de underbara vädret som de bjöds på idag. Skönt att komma ut lite.
Fick ett samtal idag som gjorde mig djupt ledsen och irriterad. Men tyvärr kan man inte styra allt :/
Gjorde en äpplepaj förut idag också och nu ska jag gå och värma en bit och mysa i soffan.
Önskar er en trevlig kväll



valpar har den förmågan att leka... vill du inte ha leksaker överallt ta bort dom o ge hunden ett trist liv, annars gör dig av med hunden! skaffa inte ett djur om du ska klaga!

Svar: Jag klaga inte på hand leksaker. Skratt retande :)
Ann

2012-11-08 | 21:09:01

"Och tyson underlättar ju inte den biten med att springa runt med sina leksaker överallt. Jag lägger tillbaka dem och han hämtar dem."

är inte det här att klaga?
dåååligt... alla dina inlägg är rätt skrattretande!

Svar: Varför fortsätter du då läsa?
Ann

2012-11-09 | 09:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback