Halsfluss

Jag är fortfarande dålig. Ingen ork och ont i halsen samt lite hosta. Vakna vid 10 idag och rastade då Tyson sen somna vi i soffan och vakna igen vid 1 tiden. Johan ringde då och berättade att Jonathan fått halsfluss! Stackare :( Första tanken vi båda fick var om vi alla går och bär på de...blir nog att ringa VC och kolla oss allihop. Jag vet att Johan hade halsfluss utan att veta om de för ca 1 år sen. De låg där bara utan att bryta ut ordentligt. Jag känner mig lite bättre men fortfarande långt iväg från mitt vanliga jag. Men Jonathan får va hemma med mig ett par dagar så får vi se. Blir mini mannen sjuk med så får Johan va hemma med oss och ta hand om oss! Vilket inte var några problem!
Jag ska till smärt o rehab på fredag så kan inte va sjuk då. Jag var sjuk sist med feber så måste verkligen komma iväg! Ska se om jag kan få lite ordning på hemmet nu tills pojkarna kommer hem. Har ju inte städats alls sen i torsdags då jag blev dålig på fredagen.
Jag har ju mitt stöd hemma i alla fall ;) min bebis




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback