Kan bara inte vänja mig....nepp

Jag kan verkligen inte vänja mig vid folk som snarkar när jag ska sova. Jag vill ha knäpp tyst och kål svart när jag ska sova. Men min kära älskling kan ibland snarka så att jag tror taket ska rasa in och dras in i hans näsa. Sparkar och puttar på honom ett par gånger men sen blir jag sjukt irriterad om han inte slutar så då brukade jag gå ner och antingen ta en av barnens sängar (om de ej var här) annars tog jag soffan. Nu sover vi ju på nedre våningen så troligtvis så får jag gå upp ifall han snarkar. Och va gör min kärlek nu? Japp han snarkar bredvid mig!!! Morrrrr
Se om ett par till sparkar o slag gör att han slutar annars får jag lägga mig någon annanstans så jag får sova!! Haha
Men först ska jag kolla klart på fråga Olle och le lite. Behövs efter criminal minds!!
Natti natti håll tummarna för att min kärlek slutar!! Ha sluta nu!!!! Hahaha




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback