Kapitel 2 =)

Jag kan inte sätta fingret på vad de är som har gjort att hela min inställning till min sjukdom mitt sätt att hantera livet och känslan av att allt är bra kommer ifrån men de är underbart. Vart den än kommer ifrån så har jag nu ett leende på läpparna 9/10 gånger. Självklart finns den dystra jag kvar ;) men den tar mindre del än den positiva. Ett exempel. Fick en kommentar på bloggen igår där de stod att hundar som sover i sängen är dominanta. I vanliga fall hade jag blivit irriterad men sen kom känslan av att troligen har människan aldrig ägt eller uppfostrat en hund och pratar alltså i okunskap. Förra veckan hade jag en hund i mitt hem som de vill förbjuda i Sverige för att den ska vara jätte farlig ( för er som läser dagligen den jääääte stora hunden jag la ut bild på förra veckan)!! För domarna är många men du kan antingen tro på allt du hör eller skapa en egen bild. Men i detta fall skapar jag en hund som passar vårt liv och dominans är aldrig tillåtet precis som att jag och Johan bestämmer här hemma inte barnen.
Inget förhandlingsbart! Nu ska jag ta en kopp kaffe.Älskar min familj mer än allt annat.
Trevlig dag




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback