Kroppen förändras

Jag tappade all träning när jag blev sjuk. Förr två år sen så tränade jag varje morgon med Sandra i 2 timmar. Vi var på gymmet när de öppna vid sju på morgonen. Kroppen förändrades likaså humöret vi blev båda mer glada och motiverade. Men sen blev jag sjuk och hon började jobba så träningen avslutades. Nu går jag ut och går med Tyson och tycker min form på kroppen förändras. Igår när vi åkte till tornby så hade jag klänning på mig för första gången på väldigt länge. Och jag kände mig riktigt snygg :) inte de där handtagen som välde ut på sidorna :p
Om en stund blir de att svira om och ta en promenad. Tar emot varje gång jag ska gå men så fort jag kommer ut så är de underbart och jag är mer nöjd med mig själv.
Ha en bra dag alla!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback