latmask

Idag efter att ha lämnat Jonathan så gick jag hem och tog tyson och gick och la mig igen. Vakna igen av en puss på kinden vid 10 och då gick jag upp satte på kaffe och satte mig i soffan och vakna till under min varma filt. Efter kaffet så tog jag på mig och så tog jag en promenad med Tyson. Vädret var inget vidare idag tacksam för att det inte kom något från himlen men kall luft. Under promenaden cycklade en av Jonathans kompisars pappa förbi så jag frågade om jag fick låna deras lista på alla barn i klassen vilket inte var några problem så väl hemma igen så gick jag dit och lånaden den så nu är alla inbjudningar iväg så stort kalas på G. Detta året har jag planer på att ge mig på att göra en egen tårta..(kan gå åt skogen:) men vilka är inte bästa testarna om ärliga 7 åringar?? haha 
Men som sagt tog cykeln och satte tyson i korgen och så åkte vi runt och dela ut några som var i närheten de andra fick Johan ta. 
När jag kom hem så tog jag och la mig i sängen IGEN och vila tills de var dags att hämta prinsen på skolan. Trodde jag skulle få hjärtattack när jag kom dit och såg ett stort sår de första jag såg men tydligen tyckte jag de var mer illa än han hahah. 
 
Min familj har haft sina motgångar men under hela tiden har vi hållt ihop. Vi har alltid älskat varandra och stärkt varandra. När mina pojkar kommer och kramar mig eller säger att de älskar mig så finns de inget finare än de. Min familjs åsikter och vårt liv är de som är viktigt. Alla andra må ha sina men det stör mig inte för de är inte av betydelse då de inte har någon plats i mitt hjärta. Jag trodde aldrig att jag skulle sitta här och va välsignad med dessa 4 underbara pojkar  med så mycket kärlek och lycka<3 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback