Lovelyyyy

Sitter i solen på altanen och tar en kopp kaffe och en cigg. Barnen stojar och leker i dungen så underbart är det. Många tycker inte om hösten och jag är en av dem tycker det blir mörkt och tråkigt..dystert ute likaså inne. Det finns två saker jag kan komma på som jag tycker om med höst/vintern tända ljus samt att se barnen på julafton.. Ni vet den där förväntan längtan och önskan. De är mysigt. Själv har jag aldrig gillat julen ( sen tonåren ) då jag saknar min mamma då och därför såg jag ingen mening med julen. Men nu gör jag de för barnens lycka som ger mig lycka bara av att se deras förväntan. Nu ska jag lägga mig och vila en stund. Klockan är bara 10,13 och de känns som en evighet tills pojkarna kommer hem. Men troligtvis hittar jag något sätt att fördriva tiden på :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback