Morgon människa

Det skulle va underbart att vara morgon pigg. Jag var väldigt pigg när jag jobba varje dag. Men då var de ju också varje dag man gick upp vid halv 6 i ex antal månader. Idag gick jag upp vid 8 då jag ska åka iväg. Gjorde som alltid och går ut med Tyson först. Tror ni han gjorde sina behov? Onej han hade fullt upp med att försöka äta upp all snö som både fanns på backen och som föll på honom. Lite gulligt faktiskt men inget jag föredrar att stå ute i snö storm när man nyss vakna. Väl inne igen så sprang han in till sängen och satte sig och vänta för vi går ju aldrig upp såhär tidigt. Men när jag satte mig i soffan med min kaffe kopp så hoppa han upp och la sig i mitt knä och somna om<3
Vädret är inte riktigt med mig idag med mina tankar kring besöket till Motala men jag hoppas det kommer massor snö och sen kan gärna solen titta fram och skina på snön. Det är väldigt mycket känslor som far omkring i kroppen kring att åka tillbaka till där min mardröm började. Men också där jag fick lära mig att ta vara på mig själv. Vi får se hur kvällens/morgon dagens inlägg blir. Det kanske blir ett glatt och roligt eller sorgligt vi får se. Nu ska jag hälla i mig kaffet och sen göra mig i ordning. Trevlig dag



Hoppas på att du får känna dig positiv idag när du besöker Motala:) ha en underbar dag nu.. Kram

2012-11-28 | 11:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback