Motala

Ett litet inlägg får de bli idag. Att åka tillbaka till Motala väckte många gamla undertryckta känslor. Inget jag pratar om utan som är mina privata som jag alltid burit på och som inte är till för någon annan. Inget såg likadant ut. Vilket var väldigt sorgligt. I morgon kommer de lite bilder men för de flesta säger vissa inget medans dem för mig berättar många olika händelser under min uppväxt. Mer om de i morgon!
Många tankar har också gått till våran sötkorv bemo som drog ut två tänder. Tyvärr har vi inte pratat med skrutten men snart är han hemma så då får vi prata med sötnosen<3

Bjuder på en fin bild på Tyson själv ser jag ut som jag rullat runt i halmen ;)
Ett kort på hur snygg jag var innan stormen tog min frisyr!! Haha




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback