Movie night

Idag har jag städat och grejat. Men blev inte så mycket ute vistelse idag. Men i morgon så kommer Helen.En kvinna jag känt i 18 år, och hämtar mig och Tyson så ska vi spendera dagen där med kaffe drickande och gå ut i skogen och njuta av den.
Efter att älsklingen slutat jobbet så kommer han och hämtar mig och sen åker vi till min bror. Tror jag kommer somna på vägen hem efter så många timmar borta och ingen möjlighet att vila!
Idag tog älsklingen och jag en film kväll med godis och mys i soffan till de två sista Johan Falk filmerna. Svin bra som vanligt och längtar tills de kommer fler:)
Är väldigt exalterad över morgon dagen och tror jag kommer sova gott i natt för jag är sjukt trött och ryggen värker.
Vet inte om jag sagt de tidigare men har fått remiss nu för att kolla hur nerverna (tror jag) reagerar vid elektronisk stimulans och se om de blir operation i båda händerna/armar då de somnar flera gånger om dagen. Lillfingret,ringfingret och långfingret samt hela under armen somnar på båda händer/armar flera gånger om dagen. Super nervös men vore skönt om en operation kan få stopp på de!
Nu lite tv tittande. Älsklingen sover redan men jag kan inte somna än.
Natti natti




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback