Mys med mina pojkar

Låg vaken typ hela natten så var inte speciellt pigg i morse. När pojkarna åt frukost så gick jag och la mig och sov en timme vilket var super skönt. Nu sitter jag i soffan och ler av synen Johan somnade sittandes i soffan och Tyson ligger i hans knä och sover. Bemo kom till mig förut och sa att han inte mådde bra så jag sa till honom att lägga sig i sängen och vila vilket han gjorde och somna direkt så får se hur han mår sen :s vi skulle egentligen ha åkt på barn diabetes galan/aftonen idag med barnen då vi fått gratis biljetter till hela familjen men då varken barnen eller vi är pigga så blev de en mys dag hemma. Senare ska vi ut i skogen och promenera och göra av med den sista energin vi har.
Önskar er en trevlig lördag




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback