Närhet de bästa i livet

Jag har alltid varit beroende av manlig närhet. Jag har alltid tyckt om mys. Igår hoppa jag och Johan upp i soffan och kolla film under mitt täcke de var tända ljus överallt i hemmet. Vi låg och mös i fler timmar innan vi la oss i sängen och fortsatte mysa där. Tror vi somna vid 2 tiden och jag vakna igen vid 3 och kunde bara inte somna om så jag satte på tvn så att jag fick lite ljus och kunde då mysa med min bebis och samtidigt titta på min man som sov så gott bredvid mig. Vi gick upp vid 8 tiden men efter kaffet somna vi på varandra i soffan och vakna nyss igen :) nu äts de frukost sen ska vi till biltema och handla grejer för målning =)
Trevlig lördag




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback