Nov. 08, 2012

Sitter i soffan och kollar vakna med the voice och tänker att varför så bråttom med jul pynt... Jag har ingen koll på vart vårt julpynt är ens :$ men vi hittade ute belysningen i somras lite sent men vart den är nu hmm aja tar de då men de finns redan människor som jul pyntat redan!!! Nepp här kommer inget upp på ett tag.
Kollade min statistik på bloggen idag då jag typ aldrig gör de men vet att jag har x antal läsare varje dag. Men idag ser jag att någon har verkligen kontroll behov av min blogg. Tycker de är intressant att man kan sitta och klicka runt så pass mycket. Slöseri med tid? Kopierar mina inlägg? Aja deras tid som går till spillo. Själv kollar jag inga bloggar eller jo 1 om en tjej som är ensam tvåbarns mamma och som flyttat till Spanien. Hon är extremt duktig fotograf och älskar att kolla hennes bilder =)
Se när älsklingen kommer hem idag då han är med Jonathan i skolan pga att de är problematiskt där. Håller tummar och tår för att han kan få rätsida på detta idag!
Nej måste tänka på något annat!
Trevlig dag




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback