Nov. 26, 2012

Gick upp vid 10 tiden och var precis slut men nu när jag fått i mig halva glaset kaffe så börjar jag piggna till. Vädret gör ju inte direkt heller så man blir pigg.
Igår var jag tvungen att lägga mig vid 4 tiden frös något enormt och var super trött. Johan hämtade sitt täcke och la över mig med. Så jag låg fult påklädd med en tjock filt, tjockt täcke och tjocka tofflor samt en tjock huvtröja. Efter en stund infann sig värmen och jag somnade. Min underbara man tog hand om mat och barn och va underbar. Jag vakna igen vid 7 tiden. Kändes hemskt att jag missat eftermiddagen med min familj :/
Idag ska jag väl försöka ta mig ut på en promenix i de tråkiga vädret. Sen behöver hemmet en omgång med efter helgen känner jag.
Jag har hittat någon som sover mer än mig i alla fall vi gick nyss upp och så fort vi kom till soffan somna han igen <3 självklart i mitt knä<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback