Så underbart så <3

Nyss kom jag och stora prinsen (Jonathan ) hem från en promenad med Tyson. Han frågade när jag skulle gå om han fick följa med mig. Självklart!!
Vi gick förbi våran gamla lägenhet och pratade om minnen där ifrån vilket fick oss båda att le<3 jag berättade för honom att de glädje mig att han följde med mig och att han får göra de fler gånger. Han älskar att få ensam tid och då pratas de ordentligt =)
Minsta prinsen (bemo) har feber så han sover för längesen=(, hoppas han mår bättre i morgon!
Idag skulle vi fått besök men blev tydligen inte så. Tråkigt men också skönt då hela familjen var sega idag. Nu sitter jag och tre av mina fyra pojkar och myser i soffan Tyson sover i mitt knä precis slut vart han..
Eventuellt blir de Johan Falk barninfiltratören i kväll. Tycker om de filmerna skarpt så hoppas hoppas!
Tog kort från sidan idag av magen och shit blivit smal och fin igen!! Jippii de är tack vare Tyson och promenaderna.
Trevlig kväll mina läsare :)



MY GAD vilka bristningar! hur fan kan du gnälla på de som varit höggravida och fått bristningar när du har så gigantiska själv på höfterna utan att varit höggravid

Svar: Haha de syns inte om jag inte står på ett visst sätt så ljuset faller på dem. Och nej de är inte gigantiska. Tänkt på att man inte behöver bli höggravid för att få bristningar? Utan att jag var liten när jag blev gravid och magen växte fort. Haha söt du är...
Ann

2012-11-11 | 20:45:55

Säger som föregående talare: OMG vilka bristningar!!! Jag själv är en 4 barns mamma o har INGA bristningar och som sagt du ska nog inte ha din åsikt om andras kroppar innan du ser dig själv i spegeln hur DU ser ut i kroppen!! Om dessa bristingar kom i tonåren så skulle jag vara tyst om hur andra ser ut..Du kommer inte få mindre bristningar efter att DU själv är gravid i 9 månader!! Men synden straffar sig själv..sägs det!! Jag växte också under min tonårstid och efter det har jag varit gravid 4 gånger och fött 4 barn men det finns inga bristningar på mig :) Undrar hur DU ser ut efter att ha fött 4 barn..om du ser ut sådär nu...Hmm...??!!!

Svar: Uppenbarligen har jag sett mig själv i spegeln då jag lagt upp kortet. För de första vill jag inte ha fyra barn och för de andra så skulle jag inte jubla om jag fick massor vid en graviditet. Känner många som inte fått en ända under grav och de både hade och inte har några beistningar sen innan! Och jo jag tycker inte att bristningar är fina på någon kropp och speciellt inte på min egna. Jag har aldrig sagt att jag är perfekt.
Ann

2012-11-11 | 23:23:43

Refererar mer till det inlägg där du skrev om gravida magar och bristningar och hur dina knappt syns. Dessa syns väldigt mycket och de ÄR stora! Hur kan du sitta och kränka kvinnor med gravidmagar med bristningar när dina höfter ser ut sådär?

Svar: Jag kränkte inte utan sa de jag tycker att de inte är fint och mins syns fortfarande inte om jag inte belyser dem och som nu inte solat. Du påtalar om och om igen att mina är stora är de då att kränka mig?
Ann

2012-11-12 | 09:20:52

Jag blir mest förvånad över att man orkar kommentera någon annans bristningar? Har man inget viktigare för sig?
Jag har bristningar efter tre graviditeter, tycker inte att det är särskilt snyggt men jag är ändå stolt över min kropp som burit och gett mig tre fantastiska barn. Struntar fullkomligt i huruvida andra har bristningar eller ej...
Någon måste ha alldeles för mycket fritid!

Svar: Jag sa en enbart min åsikt kring ämnet men har starka misstanke vem som kommenterar saken ifråga. Som jag skrev varje person har en åsikt och är man okej med dem så är väl det underbart. Var ju inte så att jag klanka ner på folk med dem för jag har de ju med. Vore att kasta sten i glashus?
Ann

2012-11-12 | 15:37:26

Jag menade absolut inget mot dig. Även jag kan nästan gissa vem kommentaren kommer från ;)
Gissar också att de båda är samma person, eller i alla fall så känner de varandra...
Ha en fin kväll!
Kram

Svar: Tror så med Jenny! Tack så mycket detsamma!!
Ann

2012-11-12 | 17:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback