Sjuk

Igår var bemo dålig hela dagen. Han var uppe 1 timme och låg i soffan samt försökte äta men de gick bara inte ner så han somna igen och sov från 18,30 till 6 i morse och då hade han ju sovit i 2-3 timmar innan han vakna igår eftermiddag. Vi tog febern och visst hade han feber. Idag är han mycket piggare men tror att han och jag blir hemma idag. Jonathan fick välja om han ville bjuda sina bröder men han ville inte bjuda någon av dem och de är bara att respektera.
Johan sover bredvid mig i soffan , bemo sitter och skriver bokstäver, Jonathan ligger i soffan med sitt täcke och myser och kollar tv och tyson sover på min mage. Jag har ont i halsen och känner mig sjukt seg så frågan är om en annan börjar bli sjuk???




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback