Sliten

Igår kom Helen och hämtade mig och tyson vid 12 tiden. Vädret var inte de bästa men kläder fanns de att ta på sig så man kunde va ute i alla fall. Hundarna går kanon ihop och hennes minsta (stooooor hund ) är två veckor äldre och de leker som bara den. Och denna gången på samma försiktiga vis även om Tyson hade kunnat vinna guld medalj för alla volter han gjorde när han snubbla på sig själv. Och jag är stolt över Tyson att han biter ifrån när de blir för mycket. Och ytterligare blir jag glad när motsvarande hund då lyssnar på de och backar som Heléns hundar gör. Vi var hemma sent igår då Johan vart sen ifrån jobbet. Jag var helt slut igår och smärtan låg på en 7 på skalan. Har sovit bra i natt men somna också i soffan förut och tror att jag ska ta en tupplur igen tills älsklingen kommer hem.
Vi skulle ha åkt till min bror igår med då jag var helt slut och Johan var väldigt sen ifrån jobbet så bestämde vi oss för att åka hem....synd men kan inte trotsa kroppen för mycket. Är sängliggandes idag av de jag gjorde igår så hade inte blivit bra om vi hade åkt :/ man vill ju vara social och inte må dåligt när man åker bort. Nej som sagt nu ska jag dricka upp kaffe nummer 2 och sen sova en stund. Önskar mina läsare en trevlig lördag




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback