smått men väldigt gott

Idag hade jag alla mina pojkar hemma innan de for iväg åt varsitt håll. Johan följde med Jonathan till skolan och kom bara hem och åt annars var han med honom i skolan hela dagen. Tror de var en enorm lättnad för prinsen för han somna på soffan ikväll vilket han annars inte gör. Men idag som sagt så blev de lite mer tid med pojkarna eftersom de kom hem lite tidigare<3
 
Nu kommer de efterlängtade före och efter bilderna på vårt sovrum. 
 
 
Före (bokhyllan är den som står i vårt sovrum nu och är ommålad 
 
 
 
 
Efter (meeee lovvveee )
 
 
                               
 
Självklart var korten på mig och älsklingen tvungna att komma upp och min son står på mitt nattduks bord så de är de sista jag ser innan jag somnar. 
 
 
 
 
Jag och min lilla plutt var ute idag och tog en promenad i regnet. Himla skönt faktiskt. Denna kväll avslutas med en varm kopp tea och massa mys med mina två pojkar som fortfarande är vakna. Blir att krypa ner i sängen och slå på 5:an till kl 9.... Längtar till sista filmen kommer!! 
Trevlig kväll! 
 
 


din son har ni i rummet? men "dina" pojkar finns det inga bilder på? hmmm

Svar: Japp du läste rätt! Min son finns här men inte mina pojkar. Och varför de är så är min ensak. Och nej de betyder inte mindre för de!
Ann

2012-11-08 | 21:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback