Sova

Något jag aldrig kan göra tillräckligt. En STORA jobbiga med denna sjukdomen är den konstanta tröttheten på ett dygn så sover jag kanske 11/24 timmar. Nu mera sover jag skapligt på nätterna men sover minst 1 timme under dagen och ibland flera timmar och så vaken 1 timme och sen sova igen. Tänk er att hela tiden gå runt med trötthet och aldrig vara helt pigg. Det tär på en. Nu har jag en period då jag sover väldigt mycket och det är inte så att jag är lite trött och där med lägger mig utan att de känns som om kroppen kollapsar. Idag sov jag ca 2 timmar och huvudet känns fortfarande som mos... Dags för en kopp kaffe och när älsklingen kommer hem så blir de en promenad tror jag.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback