Staker

Börjat fundera ordentligt på de. Och då de har hänt en del konstiga saker så gör de ju inte misstankarna mindre :s
Känns faktiskt väldigt obehagligt. Men med pepparspray och ett överfallslarm så ska ingen hoppa på mig för att jag tvivlar inte 1 sekund att använda de jag har... Nej nog om de jag ska vila en stund medans pojkarna kollar pippi.
Ha en bra dag!



Hoppas att du är medveten om att pepparspray är olagligt att ha i Sverige?

Svar: Ja jag är medveten om att de är olagligt därför har jag min egna :)
Ann

2012-11-24 | 16:18:06

det är ju inte mer lagligt att tillverka egen pepparspray det förstår du va?

Svar: Innan du uttalar dig om saker och ting så ska du ha all fakta inte bara gå på de du tror. Du har ingen aning vad jag har eller hur? Kanske är vatten i en flaska vad vet du? Nada!
Ann

2012-11-24 | 17:21:29

men suck... du skriver ju pepparspray själv..

Svar: Om du står öga mot öga med en person du vet vill göra dig illa berättar du då alla dina svagheter samt ditt försvarsspel? Nej! Men gumman lägg din energi på något annat nu=)
Ann

2012-11-24 | 18:25:26

1, då skriver man väl inget? lr iaf inte peparspray om du ändå tänker avslöja i kommentarerna att du använder ngt lagligt (vatten??)
2, gumman? tyvärr tjejen så är jag nog mer en "gubbe"

Svar: Kanske stakern som skriver?? Så du är en snusk gubbe som kommenterar onödiga saker? Du har nu kommenterat mina brstningar, min hund uppfostran och mitt val av försvar vid ett överfall? Värst vad du vill ha insikt och ett finger med i mitt liv!
Ann

2012-11-26 | 21:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback