Trevlig kväll alles

Nu är det snart dags att hämta plutten på discot.. Han kom dit trots allt! Vi hämtade honom vid 6 tiden och discot slutar halv 9. Han var jätte glad över att gå på discot och vi ringde också hans vänner så han kunde gå med dem dit. Han sken upp när vi berätta det vilket gjorde oss glada. 
Så snart hämta honom och skjutsa honom till tannefors för att sedan åka och köpa mat på max och åka hem och ha massa soff mys. Verkar bli resident evil och kanske end of watch. Natten är lång så vi får se. Har tyckt om de tidigare resident evil så denna bör säkert också vara bra. 
Kom på att jag inte skrivit inlägg eller visat bilder på mitt barndoms hem. Men har haft lite att fundera på kring det och därför kände jag att de kunde vänta. Så det kommer att komma! Men jag vet inte riktigt när! Men ni som väntar de kommer!
Nej nu ska vi hämta Jonathan och sen åka. Ha en underbar fredag kväll. Min spenderas i soffan/sängen med tända ljus ett varmt täcke kroppar täta mot varandra, en underbar man samt en mysig hund och som pricken över i:et en bra film! Love is in the air today too <3
 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback