Trevlig kväll

Idag har varit en dag med mycket att göra. Först var jag iväg i morse som jag skrev tidigare. Väl hemma blev de lite kaffe och slapp i soffan i hopp om att återfå värmen igen. Sen blev de plock i hemmet och bädda alla sängar som jag inte hann med på morgonen. Sen kände jag hur den där plötsliga tröttheten infann sig. Så skickade ett mess till Marie som var på väg om hon kunde komma 1 timme senare för var tvungen att sova. Var inga problem så tog med mig bebis och la mig i sängen somnade fort och vakna 1,5 timme senare av att Marie ringde och sa att hon snart var hos mig. Var bara att palla sig upp!
Johan skulle på firma fest idag och då en kollega till honom bor i Motala och de slutade 4 och skulle va på Harrys kl 6 så följde han med hit och så åkte de ihop till festen.
Barnen myste framför tvn innan de skulle sova och då passa jag på att färga håret. Så två nya färger! Me love! (bilder kanske kommer i morgon)
Barnen somna fort i sina sängar när de väl var dags för de och vi fortsatte prata strunt :)
Johan och Tobbe kom hem vid 11 tiden vilket gjorde mig väldigt glad. Sakna ju min älskling i soffan. Johan valde att va nykter men inte Tobbe så Marie körde hem honom då hon med bor i Motala.
Nu ska jag lägga mig på älsklingens bröst och somna där trygg och älskad!
Natti natti




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback