VC i morgon

Vet inte vad jag har åkt på för nått nu. Har haft lite små ont i halsen under veckan men sen har se gett med sig. Men igår kom total kraftlöshet och allt jag kunde göra var att sova. Tror jag var vaken enbart 2 timmar totalt under gårdagen. Det gör ont i halsen och revbenen är jätte ömma känns som om någon skulle ha pucklat på mig! Inga märken eller något med bara att andas eller röra vid dem försiktigt så gör det fruktansvärt ont! Har ingen feber men alla andra förkylnings symptom. Om jag har ont i revbenen i morgon så blir de att ringa VC!! Känns som om de är något med lungorna då revbenen är ömma. Jag hostar inte så det är inte därför.. Aja upp till dem att bedöma. Men något är väldigt fel. Nu SOVA!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback