Äntligen massa mys

Fredagar är den bästa dagen på hela veckan enligt mig just på grund av att antingen får jag 3 dagar med alla mina pojkar eller så får jag de med en älskling. Idag skrev Johan att han skulle åka till en kompis och umgås samt fixa lite med bilen. Efter en stund fick jag ett sms att jag gärna fick komma dit och umgås med pojkarna. Så jag tog på mig och tog mitt paraply och gick bort till dem. Det blev 2 timmar med skratt meka bil och prata om roliga minnen från Johans 30 års fest..
När vi kom hem gjorde vi lite mat och så satte vi oss framför tvn. Efter att vi ätit så gick jag upp och hämta ett täcke och sen dess har vi myst under täcket till en film. Första filmen blev den nyaste Johan Falk. Den var helt okej enligt oss och längtar tills nästa kommer tror de ska komma 3 stycken till totalt. Nu blev de filmen the avengers 2. Jag passar på att skriva ett inlägg då jag såg att jag inte uppdaterat på ett tag.
På tal om något helt annat så återfick jag en kontakt med en kvinna som jag har känt i 18 år. Tidigare i år blev vi oense och har inte pratat sen dess. Men igår räckte hon ut handen och ville återuppta våran relation och det blev ett samtal på 2 timmar. Har verkligen saknat henne så de känns kanon att hon är tillbaka i mitt liv. Detta är ytterligare en person som känner mig utan och innan och har funnits där genom all skit som varit genom åren. Så glädje känner jag verkligen just nu. Tack<3
På måndag blir det jag och barnen ensamma i ett par dagar då Johan ska på utbildning kommer bli tomt utan honom men har ju två underbara pojkar att mysa och ha roligt med. Funderar på att ge dem korta dagar så de hinner med massa stoj hemma med vänner och mys. Har fixat också så de kan säga god natt och se sin pappa varje kväll! De är så pappa kära så de fixa vi. Idag kom de en till inbjudan till kalas för Jonathan så nu har han 3 kalas framför sig (inräknat hans egna) och alla är på våra veckor så de känns skönt för då vet vi att han får gå på de<3

Det var allt för idag! Eventuellt åker vi till min bror i morgon ett par timmar och umgås! Ha en underbar fredag kväll och glöm inte att berätta för de som betyder något att ni älskar dem för man vet aldrig vad morgon dagen har i förvar till er och lev livet med ett rent samvete så ni har positivt att titta tillbaka på och inte negativt. Natti natti <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback