Att väcka intresse

Med få ord så har jag tydligen lockat till mig några som har konstanta behov av att sitta och gå igenom min blogg tror de var igår jag hade 40 läsare men över 100 sidvisningar. Lite nyfiken på vad de letar efter? Fråga mig så kan jag guida er istället ;) aja deras nöje inte mitt...

Sitter med min kopp kaffe efter att ha lämnat Jonathan på skolan. Så kallt ute så usch nej ingen favorit års tid för mig detta. Sa de till Jonathan att vore de inte bättre om snön kom fast de var varmt ute så direkt efter pulka åkning i shorts slänga sig i en pool. Var inte ensam om att tycka om den iden :)

Snart ringer min läkare. Känns bra att ha tät kontakt och att hon bryr sig så mycket om en. Tänkte jag skulle se om jag kunde få ut lite papper från henne med på utredningar som gjorts.
Annars kommer detta bli en väldigt lugn dag. Det har varit mycket samtal,besök och pappers göra denna vecka så nu vill jag bara vara och njuta av att idag är de fredag och de lommande dagarna är mina pojkar hos mig <3



Hej ! Ville bara säga hej och att jag läser din blogg för att jag tycker du skriver bra och ärligt! Intressant att läsa om sjukdomsbilden och hur du klarar av vardagen trots den !

Svar: Tack så mycket! Det är människor som dig som får oss att fortsätta kämpa. För varje dag är en kamp om ett dugligt liv trots smärta och värk. En helt okänd person som lämnar ett fint spår till en annan helt okänd person! Underbart! Trevlig dag på dig!
Ann

2012-10-12 | 09:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback