Barnen träffar Tyson

Riktigt roligt att se barnens reaktioner när de fick veta att Tyson skulle bo här för alltid. Bemo kom hem först jag försökte gömma Tyson men gick inget vidare då han hörde dem och började pipa av glädje och förväntan. När Johan berätta att det var våran hund så blev ju inte han mindre glad! Sen kom Jonathan hem bemo berätta direkt att vi köpt hund och Jonathan fråga direkt om det stämde. Han var lite mer avvaktande men så fort Tyson gav honom en blöt puss så fastna han ordentligt<3 har tagit kort kommer säkert i morgon. vi har hela familjen varit ute i trädgården och lekt och de har bara hänt 3 olyckor sen vi hämta honom så Väldigt bra!! Nu ligger barnen i sina sängar och sover och Tyson i soffan bredvid mig. Johan åkte för ca 2 timmar sen och det känns redan sjukt jobbigt bara vetskapen att han inte kommer somna bredvid mig i natt eller pussa mig god morgon. Lite skillnad nu från när han var i switzsch (ingen aning om stavningen) där kosta de multom om vi prata men nu kan vi både prata och köra CAM via datorn. Men de är fortfarande 3 dagar ifrån varandra!!!!
Han var inte alls glad över att behöva lämna oss heller kan jag säga =(
Nej slappa framför tvn med min bebis innan de blir sängen för oss också!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback