Besök stoj och bus hela dagen

God morgon mina läsare!
Idag är jag på strålande humör. Och varför då? Jo jag har sovit HELA natten! Vaknad 05,45 av att lille man hade bajsat och satt och ropa där nere. När jag titta på klockan och insåg att jag fått sova hela natten och att varken barn eller hund har behövt något och att jag inte var dränkt i svett så blev jag sååå glad. Tänk att man kan uppskatta sömn så pass mycket när man inte får ha den på ett par nätter. 
 
Nu till gårdagen. Den natten var ju hemsk och jag hade verkligen ingen möjlighet alls att knappt röra mig på morgonen men efter ett varmt  bad och lite egen massage av knän och armar så kändes de bättre. Mikkis och hennes familj kom runt 12 tiden och stannade hela dagen. Det var roligt att träffas igen efter så kort tid. Jag är ju så blyg med nya samt gamla vänner som man inte sett eller pratat med på ett tag. Men det fanns ingen is utan samtalen flöt på under hela dagen. Här kommer några bilder från igår.. Trodde jag tog fler men tydligen inte :/
 
 
 
Hade för mig att jag hade tagit kort på när tyson mös med christian men nepp fanns inga på kameran. Men de kommer fler gånger och då åker kameran fram igen. Nu har jag börjat använda den flitigt igen, de går i perioder de där. Idag kommer äntligen älsklingen hem! Dock inte förens vid 9 tiden. Men dagen kommer säkert rulla på den också. Ska försöka städa och greja lite men inget måste. Vem vet kanske får besök idag med =)
 
Ha en bra dag alla
Själv ska jag ta mig ett bad för kroppen är som en is bit! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback