En bra dag

Har en ytterligare bra dag med kroppen vilket är underbart. Dock är jag på pälsad som om de vore 50- ute. Men fryser något sjukt så bara att ta på sig eller lägga sig i ett varmt bad.
Idag har jag fixat alla papper till juristen. Blev en stor hög och tur att man sparat saker och ting genom åren så man har användningsbar information. Då juristen var väldigt införstådd med ärendet och har lång erfarenhet så lär det nog gå galant!! vi är positiva och känner att vi har kött på benen.
Ska åka upp och posta det sen så att de kommer iväg snarast.
Vet inte om det är de att man äntligen har hittat en kunnig person som hjälper oss som gör mig glad eller om de bara är livet i sig.
Nu ska jag sminka mig och göra i ordning håret då jag ska iväg i eftermiddag. Kommer komma ett snyggt före och efter senare.. Bäst att sätta igång klockan tickar iväg.



ngt seriöst fel på dig

2012-10-05 | 19:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback