En depp period

Japp har en liten depp period. Jag är så sjukt trött på allt tjafs med onödiga människor och all onödig tid/energi som läggs på de. Jag är trött på att så kallad vuxen människa spelar ut den andra genom två små oskyldiga barn. Och ska sanning fram så är jag en utomstående i detta. Jag har rätt till min talan och mina handlingar här hemma och mer än så kan jag inte göra. Jag har aldrig haft en bak tanke att skada någon varken med min text eller handlingar och anser inte att jag gjort de. Men jag har fått nog nu när de blir barn som drabbas.
Jurister/advokater har vi kontakt med och så får vi se vad som händer. Men detta är de sjukaste jag har varit med om förutom alla "vuxna" när jag växte upp och som sa lika korkade uttalanden och vem hamna i kläm jo JAG! Det var dem som jag sen växte upp och föraktar än idag!
Jag ger inte upp om mitt lugn här hemma eller mitt liv men jag ger upp att försöka få någon annan att inse problematiken i detta eller hjälpa personen mer. Jag har prövat alla tekniker inget hjälper utan jag är djävulen i dramat för att jag vill någon annan människa gott. Som sagt de sjukaste jag varit med om.
Igår var en dålig dag sov 5 tim av 8 under dagen och somna ändå gott på kvällen. En jätte jobbig dag men idag mår jag lite bättre och tror jag kan få en del gjort. Hoppas ni får en bra dag




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback