en kopp tea och en tanke


Sitter här i soffan ny duschad och med en stor kopp tea. Barnen somna gott i sina sängar efter att pratat med både mamma/pappa i telefonen. Innan de la sig så mös vi i soffan med tyson. Och nu när bemo var lugn så gick tyson och la sig i hans knä och somna och låg där tills plutten skulle i säng.
I natt vakna jag precis dränkt i svett och då menar jag inte en skvätt i pannan utan sängen+ jag var dygn sur. Efter att ha rastat tyson och gett bemo vatten så bytte jag sida och la mig på johans sida då hans var torr... Men kunde inte somna om utan låg där men tankarna snurrandes till klockan ringde 07,13. Känner att de kommer nog bli en sån natt igen med sömnlöshet med tanke på att sängen är lika tom idag som den var igår och jag har sjukt ont i kroppen efter att ha cyklat och varit ute ett tag idag men i morgon är en ny dag och nya tag. Men dagen har gått relativt fort och de hoppas jag att de andra dagarna med gör så jag får hem min andra hälft. Känns så sjukt tomt och konstigt.. jag behöver dig för att fungera!!

Ensamhet inte min starka sida...God kväll alles



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback