Ett steg taget

Idag vakna jag av att älsklingen gick upp. Kände mig mysig och vakna till så jag gick ner med älsklingen tog en cigg och pussa på älsklingen och sen gick jag upp igen och la mig igen och när älsklingen var klar så kom han upp och la sig hos mig en stund och myste innan han skulle åka och jobba. Jag somna om men vakna igen vid 7 och kunde verkligen inte somna om igen så jag satte på tvn i sovrummet och låg kvar i sängen till 8. Då kände jag starkt behov efter kaffe så gick ner och gjorde kaffe och sen tog jag med de upp till sängen och avnjöt den.
Dagen har gått relativt fort trots att jag varit vaken hela dagen. Har ringt lite olika viktiga samtal för att kolla vad som gäller men ett steg i rätt riktning togs ikväll vilket känns bra för både mig och älsklingen <3
På eftermiddagen åkte älsklingen till en vän ett par timmar och jag pysslade om mig själv med ett bad och en ansiktsmask. När älsklingen kom hem så har vi ätit pizza och myst<3
Nu sängen nästa och i morgon blir det helg!
Vill också beklaga sorgen till en vän då personen miste en anhörig idag. Jag känner verkligen med dig vännen <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback