Förändringar

Förändringar...
Något jag aldrig varit rädd för men haft respekt för. Genom mina år så har jag flyttat x antal gånger så man har liksom inte varit rädd för förändringar. Men sen den dagen jag förlorade min älskade son så blev allt annorlunda! Varje förändring som har ett lååångt förlopp skrämmer mig. Som när vi pratade hund i början jag hade kunnat åka på dagen och köpt en men efter en stund börja jag tänka vad innebär detta,kommer de påverka min o Johans relation, hur påverkar de barnen, och jag började tvivla på att vi skulle skaffa hund. Men nu ligger ju min bebis här bredvid mig och han är underbar! Har något förändrats hemma? Ja vi går ut mer vi MÅSTE ta promenader och han ger mig något att tänka på varje dag positivt! Han är som ett lycko piller som springer runt här och ger glädje. Och nu har jag ju blivit mamma ;) haha trodde inte man skulle få mammaroll när man köpte hund men han är ju min bebis <3
Nej dags att dricka upp kaffet för idag får jag besök av en vän som jag känt i 18 år och man kanske ska se lite vettig ut!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback