Gldäjen i att ha ett förhållande

Jag gick upp strax efter sju. Gick ner gav Jonathan mer yoggi och kröp upp i soffan. Somna på en gång. Vakna igen av klockan 10 minuter senare och då var det dags att borsta tänderna och 5 min senare dags att gå. När jag kramat honom hej då och ytterligare en gång fått säga att han inte får stanna kvar hemma utan måste åka bort en vecka var lika hemskt som alla andra gånger och se hur ledsen han blev :( Avskyr att se barnen besvikna eller ledsena!

Väl hemma igen satte jag på kaffe som jag alltid gör men denna gången så var jag så sjukt trött så bara längta till mirakel drycken skulle rinna ner. När kaffet var klart så tog jag det i min stora mugg och gick ut till vardagsrummet och kröp upp under en filt men kaffet var för varmt att dricka och vad gjorde jag då? Jo jag somnade och vakna igen 12,30. Min sjukdom medför en oförklararlig trötthet men denna som jag har nu är inget i dess like. Kan somna när som helst typ..
 
Idag när jag väl vakna till liv ordentligt och kolla fb så såg jag att mitt livs kärlek hade gjort något fint <3
 
 
Blev super glad som alltid när han gör något gulligt <3 Jag älskar honom så och har gjort det i snart 3 år. Vi har mött många mot gångar men vi står fortfarande vid varandras sida och älskar varandra precis som vi gjorde då.
Det är nog det bästa att kärleken har inte försvunnit under tiden vi bott tillsammans utan den är fortfarande den samma. Många förhållanden försvinner kärleken och man stannar enbart för att man inte orkar söka nytt vilket vi båda gjort tidigare. Men som sagt all lycka och kärlek till oss älskling min <3
Try to fight me about him and i will.......<3
 
Nähe ni om man skulle ta sig en cigg och sen vakna till ordentligt.. kanske borde ringa min snutta med...
Trevlig Måndag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback