Hund världens bästa familjemedlem

Jag har haft 3 hundar under mitt liv hitills.
 
Den första var en schäfer vid namn Ninni. Henne sålde jag då hon hade mer energi och behövde mer träning än jag kunde ge henne. Men jag sålde henne tilll en vän (mitt ex kusin) så jag följer hennes utveckling då hon jobbar inom securitas som vakthund i malmslätt. Men det var verkligen en underbar hund! Jag älskade henne och hade hennes förtroende helt och fullt annars tror jag inte man kan göra såhär! 
 
 
Den andra hunden jag hade var en bland ras och hans namn var stitch. Han var ett charmtroll men hade likadant där för energisk trotts att jag inte ville ha de och informerade uppfödaren om de så han fick åka tillbaka till uppfödaren. Men jag f´kommer aldrig glöma första gången han fick gå ut och det snöade han var så söt. Först smög han ut marken var precis vit och sen sprang han runt som en galning <3 Detta är den sötnosen! 
 
Och efter honom fick jag tag i den perfekta underbara hunden. När vi åkte och titta på honom så var han inget vacker enligt mig. Jag tyckte inte om hans utseende men de förhållande han levde i kunde jag bara inte lämna honom i. Han var fast kedjad från morgon till kväll i en kedja och fick höns mat till mat. Nej han fick följa med hem och vem ville han enbart va med? Jo mig och vi fann varandra ordentligt. Han följde med mig vid utfodring av min häst sprang brevid medans jag körde fyrhjuling och lekte i stallet när jag mockade... Ja en sann vän. Jag upptäckte att han haltade och gick till vetrinären tre gånger och fick tabletter för växt värk. Men det gav inte med sig och jag krävde en röntgen. Kommer ALDRIG glömma när jag fick samtalet att hans höfter både två var så pass illa att han borde avlivas för detta har orsakat honom smärta sen han föddes och de kunde inte svara på om det skulle bli imorgon eller månader innan han inte skulle kunna ta sig upp från att ha legat ner. Så jag åkte dit på en gång la honom i mitt knä och så gav de honom sprutan och han somnade in i mitt knä. Tårarna rann ner för mina kinder och jag kommer alltid att sakna mitt lilla busfrö Rambo <3
 
Hela denna familjen älskar hundar så en hund ska vi skaffa oss men vi har inte bestämt när den nya familje medlemen kommer till oss. Men en liten hund måste vi ha i vårt lilla svensson liv här i tallboda <3 
3 barn 
1 Hund
1 giftemål 
5s glädje och lycka! 
= Det perfekta livet för mig <3 
 
 
 
Trevlig måndag morgon <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback