Livet är bra underbart

För ett tag sen skrev jag att jag hade gjort ett val angående mitt liv och de var för våran familjs skull. Och det har gett en belöning som är underbar. Livet går inte på räls längre utan finns gemensamma planer över framtiden och vi jobbar för de liv vi vill ha för våran familj. Och det gör livet underbart. Jag och Johan har alltid pratat mycket angående vad vi inte vill ha i ett förhållande tex bråk. Vi bråkar ALDRIG! Kan vi vara oense? Ja visst men inte bråkar vi för de. Jag och exet bråkade konstant i 3 år och Johan har med upplevt det vilket gör att vi båda tillsammans skapar harmoni istället för andra världs kriget. Barnen sa de sist de var hemma "ni bråkar aldrig varför?"
Haha så söta! Men också tråkigt att de tror alla bråkar :\
Livet är underbart som sagt och nu ska jag sova en stund medans Johan är iväg och hjälper sin pappa köpa en dator<3
Trevlig söndag på er alla!
I morgon kommer våra små älsklings sötnosar äntligen hem och fyller de med vänner och bus <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback