Naturens skönhet

Idag valde jag att ta en promenad till affären då jag skulle posta ett brev. Brukar ta cyklen bara för att det är lättare för kroppen. Men idag fanns den envisna jag. Det var sååå skönt. Slängde ner kameran också och passa på att ta lite bilder. Dock så tog batteriet slut vid halva vägen :/
 
Här kommer BILDBOMB
 
 
             
 
Det började regna på vägen hem och jag kom på mig själv med att tänka gud så skönt det är ute och att jag log. Det störde mig inte att det regna snarare tvärt om. Nu sitter jag hemma i morgon rock efter att ha tagit av alla blöta kläder. Blir en varm kopp kaffe nu och slappa en stund sen blir det pappers arbete så de heter duga..
Hoppas ni ser naturens skönhet och att de olika årstiderna har något vackert att erbjuda om man bara låter sig titta sig omkring.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback