Rätt duktig

Blev enbart 2 timmars sömn i natt. Kunde verkligen inte slappna av utan Johan bredvid mig men fick ju också se hur Tyson skötte sig på natten. Om jag vände på mig så la han sig antingen mot min rygg eller hoppade över mig och la sig vid min hals. Var uppe och gav bemo vatten vid 3 tiden och tog också ut Tyson så han fick kissa sen la vi oss igen och gick inte upp förens 07,13!! Då åt pojkarna frukost och sen gick jag och lämna Jonathan på skolan och när jag kom hem så cyklade jag och bemo till dagis. Han har blivit jätte duktig på att cykla men har svårt att hålla blicken framåt om han hör något. Men vi var på dagis ca 8.15 så helt okej. Han var glad och berätta för alla att vi köpt hund och hur söt den va.
Känner mig duktig som löst allt med två barn och en hund. I vanliga fall har jag ju bara Jonathan på morgonen men som sagt gick kanon! Nu ut och rasta Tyson och få lite frisk luft!
Ha en bra dag




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback