Så sjukt söt

Varit ute och myst med min sötkorv och tog lite bilder men jag har inte kommit på rätta tekniken på hur jag tar kort när han springer omkring men får sätta mig och leka med kameran och se om jag hittar rätt inställning men här kommer lite bus bilder på sötkorven/korvar
Han la sig i jonathans knä igår och somna direkt och tror stora prinsen njöt en hel del <3 
 
 
 
Snart ska jag ta på mig för att åka och hämta Bemo och när jag kommer hem där ifrån så ska jag hämta Jonathan så är hemmet fullt med stoj och bus igen. Dock saknas min älskling! Fan så tomt det kan bli så fort av att någon man älskar försvinner. Himla tur att det inte är ofta han åker iväg. Blev tårögd när jag såg detta på fb i morse! Världens underbaraste man i världen och han är våran och vi älskar honom allihopa . Kom hem nu älskling!!
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback