Shopping

Igår bestämde jag och Johan att vi skulle åka till second hand butiken hjärta till hjärta. Och där hittade jag en klänning med märker VILA. Den var svart och väldigt stilig. Se om jag kan ta kort på den de kommande dagarna. Vi tog också en sväng till stadium outlet för att kolla jackor till barnen och hittade en till Jonathan. En jacka som har kostat 800:- som nu kosta 200 :-!! Det är ju viktigt nu vad de har för kläder funkar ju inte med Bamse och sånt längre utan nu är de simpson och Star wars =) men som sagt super fin jacka till stora prinsen i alla fall. Har glömt skriva de att vi tränar alfabetet med barnen. För längesen så satte jag upp alfabetet på kylen och sa inget till barnen utan väntade på deras nyfikenhet och visst kom den sen dess har vi övat och övat.
Vi vet hur man väcker intresse utan någon speciell talan.
Nu filmen taken eftersom Johan inte sett den och snart kommer det en 2 och då måste vi ju se den. Nu mysa med min man och låta kärleken flöda. <3 in the aaaiirr <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback