Söndag igen

Då var de söndag igen och dagen har spenderats hemma i soffan under ett täcke som älsklingen tog med ner i morse så vi kunde fortsätta mysa!!
Inget roligt väder men pojkarna har sprungit ut och in och de gjorde de både hemma och hos tim. Mys framför tvn har varit de bästa denna dagen. Hela familjen upp mysta tillsammans <3 min svärmor ringde förut och undra om jag ville kolla kläder innan hon slängde dem. Så tog mig dit och hittade massor jag ville ha, två papp kassar. (Johan inte lika glad då de redan är fullt i både byrå och garderob. Men en puss och sen var de okej :)
Är nog första tjejen som svärmor kan ge kläder för vi har samma storlek! Och jag älskar att byta ut mina kläd samlingar med jämna mellan rum.

Det här med gifte mål har verkligen börjat bli verkligt... Tankarna och drömmar svävar runt....men enbart lycka kring att gifta mig..<3

Nu ska jag somna en stund. Bemo kollar på älsklingen som tränar på övervåningen och ibland tar han en hantel själv och prövar =) Jonathan är hos Tim. Som sagt vila och sen göra en taco paj till min underbara familj <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback