Ego time =)

Idag var jag uttråkad så jag tog fram kameran för att försöka få till någon bra bild och det blev ett par jag vart nöjd med. Dock så är de inte så varierande... Se om jag kan ta lite i lite olika miljöer en annan dag när det inte regnar ute och så vidare... här kommer några =)
 
 
 
 
Jag har fått intresse för smink nu mera då jag har läst en hel del om det så prövar mig fram sakta men säkert och ser vad som passar just mig. Det är ju så att alla kan inte ha samma sminkning då man passar i olika saker.  Jag har fått en "okej" form nu på mina ögon bryn.. skulle vilja ha en v båge men det är svårt då mina ögonbryn inte är speciellt tjocka så svårt att forma... Men som sagt nöjd med dem och till och med älsklingen la märke till dem ;)
 
 
Då jag har finnig hy så kan jag inte ha vilket smink som helst eller täppa igen porerna. Jag har börjat med ordentlig rengöring m,m men ibland blommar det upp och det ser ut som hela Finland har flyttat in i mitt ansikte. Men jag hittade en tjej på youtube som jag tycker är FANTASTISK. Hon visar sig utan smink trots att det verkligen tar emot för henne då hon skäms. Hon har allvarliga problem med acne och visar hur man ska sminka sig för att dölja dem. Hon är jätte duktig och jag ger henne all beröm som visar sig utan smink!
 
 
 
Jag sätter mig ibland och läser igenom min blogg för att se vad jag skrivit under veckorna. Jag ber om ursäkt för så mycket fel skrivningar men det sker ofta när jag bloggar från telefonen och inte alltid är uppmärksam på vilka ord ordlistan väljer. Ska försöka bli bättre på att kolla min stavning ;)
 
Snart kommer min älskling hem och det är dags att ta helg. Vi får se vad vi ska hitta på eventuellt prata vi om att åka iväg och äta någonstans men vi får se.. Idag är jag sjukt stolt över min älskling också då han har gjort något underbart.. Vi saknar pojkarna här hemma men snart är det måndag och de kommer hem igen<3
 
Ha en super trevlig fredag alla



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback