En **** bra dag =)

I morse vakna jag på det bästa sätt man kan göra ett gulligt sms av min älskling som löd följande
-När ska sockertoppsnutten min vakna? ääääääskar dig kyss
 
Bara det fick mig att va på bra humör sen har dagen bara rullat på och jag har fått en del gjort. Hemmet skiner och är rent och fint. Tvätten är omhändertagen och lagt där den ska vara. Jag ska snart ta en dusch hade tänkt hinna med det innan älsklingen kommer hem men som det ser ut nu blir det knapert ;) måste ju vila i mella då kroppen inte är van vid att göra så mycket men jag kör tills jag stupar ;)
Tror vi skulle åka och slänga lite skräp som samlats i förrådet på framsidan idag när älsklingen kommer hem men det kan ju bli ändrat..
Nej nu måste jag verkligen duscha!!!
 
Ha en bra dag alla <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback