Ett uppvaknande

Igår fick jag fruktansvärda bröst smärtor och fick åka ambulans in till sjukhuset. Det togs allt från lever prover till lung röntgen men de kunde inte hitta någon förklaring på varför. Så jag fick åka hem. Jag har ingen aning om varför mitt hjärta helt plötsligt började smärta och jag hade svårt att andas. Men det fick mitt att vakna upp ur en bubbla som jag levt i ett tag. Och ibland behövder det ske drastiska saker för att man ska vakna upp och inse saker och ting. Detta har inget med det jag har gjort eller liknande utan snarare framtiden. Det var hemskt att uppleva smärtor kring hjärtat och inget jag vill uppleva igen vilket gör att jag måste ändra saker och ting så att det inte sker igen. Bättre kost m,m
 
Nu har jag städat nedervåningen och gjort fint här nere och sen ringt lite samtal som jag var tvungen att göra så nu kan jag bara slappa. Kanske ska dra fram snabel draken senare men nu ska jag ta mig en kopp kaffe till och vila lite.
 
Hoppas ni alla har en bra tisdag!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback