fika/möte

Höll på att skriva samma rubrik som på det tidagre inlägget. haha
Som sagt åkte till stan lite tidgare än jag tänkte idag tog en sväng in på hm och köpe en smink borste samt en smink penna jag kände att jag behövde ;)
Skulle vilja ha ett sånt här kitt..
 
 
Men det får jag önska mig i jul klapp kanske eller om jag blir för sugen och köper ett själv =)
När jag var klar på hm så kom min snutta och vi gick och fika och prata om det vardagliga livet. Vi är så lika som jag har skrivit förut så det är så skönt att prata med henne för hon förstår verkligen vad jag pratar om. Efter fikat tog vi en kort sväng på stan innan det var dags för möte. Jag fick de svar jag trodde så nu får vi se vad jag gör med dem....Blir en kort funderare och sen agera..
 
Intressant att man duger ibland till folk när de inte kan lösa sina egna liv men annars är man inte värd skiten under deras skor. Vårt liv baseras inte på någon annan än oss i familjen och det blir det ingen ändring på. Vi fyra är de viktigaste och alla andra kommer sen. Nu ska jag tvätta av ansiktet och sen göra en ansikts mask och gå och lägga mig. Sjukt trött efter en dag med fulle rulle så sängen lockar på mig. Hoppas ni haft en bra dag det har jag och tack älskade snutta för att du följde med mig idag.
Och idag blev våran familj komplett igen <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback